zondag 26 augustus 2012

vrijgezellenfeest vriendin

Jawel, gisteren had ik mn eerste vrijgezellenfeest. Een vriendin van me gaat over enkele weken trouwen, en die ging natuurlijk verrast worden met een dagje Scheveningen! In Scheveningen stond een GPS-tour op het programma, waarbij verschillende opdrachten gedaan moesten worden. Opdrachten varieerden van ren een roltrap op tot verzamel vijf onderbroekenlabels. Jammer genoeg werkte het weer met zn hoosbuien niet mee en tot onze schrik kwamen we erachter dat we de eerste 4 opdrachten al niet meer konden doen omdat we ze voorbij waren gelopen. Toch hebben we er een leuke dag van gemaakt. Overal zagen we mensen die een vrijgezellenfeest hadden. Dit maakte me aan de ene kant wel droevig, aangezien ik ook graag getrouwd zou zijn, een huisje zou willen hebben en dan een lieve huisvrouw kon worden. Maar dit is nu eenmaal niet het geval...Hierna gingen we naar Delft om daar uit eten te gaan: Spareribs :) En natuurlijk kreeg onze vrijgezel ook nog een vreemd ijsje waarbij ze eerst moest likken en daarna moest shotten. Enfin, we reden terug naar onze woonplaats en thuisgekomen was ik helemaal leeg. Het zijn toch nieuwe plaatsen, nieuwe mensen, veel input van prikkels en er is natuurlijk  geen plaats waar je je kan afzonderen. Wat wel een goede tip kan zijn is naar het toilet gaan als je even je ruimte en rust nodig hebt. Het is natuurlijk alleen niet de bedoeling dat je daar heel de avond gaat zitten ;)  

Ik hoop dat onze vrijgezel een leuke middag/avond heeft gehad!


En natuurlijk voor mijn lieve lezertjes ook nog het liedje van deze blogpost:


http://www.youtube.com/watch?v=LUrUPzLm5SI

Geen opmerkingen:

Een reactie posten