dinsdag 28 augustus 2012

Boekenstress

Het is weer bijna zover, het begin van het universiteitsjaar. En nu het begin dichtbij komt, begint ook de stress weer te groeien. Vandaag had ik een kennismakingsgesprek voor de mindfullnesstraining. Het was enorm vaag, maar als ik er rustig van word, is het de moeite waard! Daarna was het eindelijk de tijd om allerlei dingen voor de uni te regelen. Ik had al een tijdje geleden gepland dat ik dat op deze dag met begeleiding zou gaan doen. Als ik dat niet doe, dan doe ik dat namelijk niet. Dan ga ik zoooo enorm uitstellen, dat het er gewoon niet meer van komt, omdat ik zo bang ben voor wat ik nog moet doen. Maar als ik dan samen met de begeleiding een lijstje maak en dat lijstje punt voor punt afwerk, gaat het goed! Toch is het zo enorm fijn om dat gewoon klaar te hebben :) Nu kan ik heerlijk uitrusten en lekker doen waar ik zin in heb! Natuurlijk met een leuk muziekje eronder:

http://www.youtube.com/watch?v=g0XpNvLWimo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten